reklama

Prekvapivé telefonáty..

Dnes keď je doba internetu a ľudia ani z kancelárie neprejdú do inej kancelárie.. nie je nič ojedinelé že si vo firme posielame maily. Niekedy keď sedávala s mnou kolegyňa v práci v rovnakej kancelárii, som zodvihol telefón a zavolal som jej so zmeneným hlasom či je v kancelárii či môžem za ňou prísť? Hneď šlo von z kabelky zrkadielko a veľké úpravy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 až kým som nezavolal druhý krát aby som stretnutie zrušil so slovami pozri sa doprava ... ale to bol len taký úvod.. Ale keď už sme pri takýchto veciach páčili sa mi žartíky kolegu čo vo vypätej situácii keď všetci čakali na telefonát že všetko je zabezpečené.. s kľudom Angličana zdvihol telefón so slovami prosím plaváreň. Ten istý kolega čo kolegyni prepol mobil do Čínštiny a potom musel podľa svojho mobilu nastaviť jazyk naspäť lebo za 2 minúty vraj čínštinu nezvládate. A najkrajšie telefonáty boli keď volal svojmu kolegovi z cudzieho mobilu .. máte tu tie dve fúry zeme máme to zložiť pre domom lebo vaša mama vraví že áno ... . Tieto milé zábavné žartíky sú fajn ale potom sú také ktoré prináša život....Jeden milý a príjemný príbeh nemenovanej dvojice ktorá sa spoznala ako inak .. cez internet.. bola duchaprítomnosť jedného mladého muža ktorý bol vyťažený.. veď to poznáte spoznáte novú ženu je fajn ale proste váš život musí bežať ďalej. Problém zladiť si program pri ľuďoch čo sú vyťažení je dosť náročné... . A jeden taký mladý muž jedného dňa kedy postíhal aj čo sa nedá vyšťavený unavený 3 krát kontrolovaný nádejnou kandidátkou na večerné radovánky kedy prídeš čo robíš a podobne.. ktorá sa práve robila v kúpeľni 2,5 hodiny dokonalejšou ako my muži zvládame aby nám všetci ostatní závideli.... a my sme boli pánmi tvorstva do zmytia makeupu .. V strese náhlenia sa za dôvodom večerného programu .. zazvoní mobil kde pán tvorstva (ženy ho tak rady volajú aj keď neviem prečo ?)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

dostáva rýchle otázky ktoré ani nestihne spracovať nie to odpovedať...

- kde si?

- Ešte som odskočil niečo kúpiť

- Kedy prídeš

- (on platí pri kase) o 15 minút asi.

- A ty na mňa nemyslíš a ja na teba čakám a neponáhľaš sa

- Hmmmmmm

- ..a 2x si mi nezdvihol mobil

- Mal som rokovanie veď som Ti hneď po ňom volal

- No áno ale mohol si aspoň naznačiť že nemôžeš volať

- Veď vieš že nestínam (inak pomyslel si poznáme sa 3 dni 2 stretnutia a .. potrebujem toto počúvať?)

- Aspoň si myslel na mňa?

- Áno (už sa mu vysypali drobáky zberá po zemi a najradšej by zložil ale drži sa statočne)

- No jasné inak už si vymyslel program na dnes? Čim ma prekvapíš a zabavíš?(A tu pán tvorstva – teraz to uznám na 10 sekúnd prišiel s odpoveďou za 1000 bodov)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- „ a čo som ja nejaký animátor?“ (uznajte takú odpoveď treba oceniť) 

Ivan Kollár

Ivan Kollár

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som stale človekom a viem to preto, lebo robím stále ľudské chyby.... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu